هر کی می گه دوستت دارم دروغ می گه
هر کی می گه وفا دارم دروغ می گه

تو این دوره زمونه عاشقی گشته نمونه
هر چی جستجو کنی از او نمی بینی نشونه
من می گم مهر و مروت من می گم عشق و محبت
من می گم مهر و وفا همش دروغه
من می گم اشکای عاشق من می گم گل شقایق
من می گم مهر و صفا همش دروغه

دریا شود چشمی ز اشک باور مکن
غوغا شود دنیا ز عشق باور مکن
هر که تو را عاشق شود باشد همین
او بگذرد تنها شوی بی همدمی

تو این دوره زمونه عاشقی گشته نمونه
هر چی جستجو کنی از او نمی بینی نشونه
من می گم مهر و مروت من می گم عشق و محبت
من می گم مهر و وفا همش دروغه
من می گم اشکای عاشق من می گم گل شقایق
من می گم مهر و صفا همش دروغه

تو بمون تنها بمون تنهایی خیلی بهتره
از کسی عشقی به دل راه مده بی ثمره
خون دل بسه دیگه دنبال عشق کس مرو
دل خود نگه بدار به عشق کس منه گرو

تو این دوره زمونه عاشقی گشته نمونه
هر چی جستجو کنی از او نمی بینی نشونه
من می گم مهر و مروت من می گم عشق و محبت
من می گم مهر و وفا همش دروغه
من می گم اشکای عاشق من می گم گل شقایق
من می گم عشق و صفا همش دروغه

دیوونهء نگات شدم
عاشق خندهات شدم
شونه برای گریه هات
من خاک زیر پات شدم
تو اون فرشتهء خدا
که اومدی قصه ها
اون که از اولین نگاه
عشقو با من کرد آشنا
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشهنرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نگو که شاید باید جداشیم
نگو نمیشه منو تو ما شیم
نگو که شاید قسمت همین بود
که با سکوت شب آشنا شیم
نگو شکستی عهدی که بستی
به اون خدایی که میپرستی
نگو که تنها گل بهارم فقط تو بودی فقط تو هستی
نرو نگو نمیشه
بمون واسه همیشه
 نگو نمیشه  نرو
بمون واسه همیشه
نگو که شاید باید جداشیم
نگو نمیشه منو تو ما شیم
نگو که شاید قسمت همین بود
که با سکوت شب آشنا شیم
نگو شکستی عهدی که بستی
به اون خدایی که میپرستی
نگو که تنها گل بهارم فقط تو بودی فقط تو هستی
نرو نگو نمیشه
بمون واسه همیشه
 نگو نمیشه  نروووو
بمون واسه همیشه

یه نیمکت تنها
یه شعله ی خاموش
یه لحظه یک رویا
منو تو در آغوش
یه یادگار از عشق
رو تنه درخت پیر
یه قصه ی کوتاه
ای وای از این تقدیر
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو تو هم بی قراری
یه لحظه آروم نداری
مثه یه ابر بهاری
بگو که هر شب می باری
بگو دلت برام تنگ شده
همون دلی که می گن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری
اشک توی چشمام میاری
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو که نامه هامو خوندی
بگو برام دل سوزوندی
هق هقه گریمو شنیدی
بگو که اشکامو دیدی
بگو دلت برام تنگ شده
همون دلی که میگن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری
اشک توی چشمام بیاری
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو