خیلی سخته که هیچ جایی نباشه واسه اشتی
 
بی وفا شه اون کسی که واسش جونتو گزاشتی
 
خیلی سخته که تو زمستون غم شبیه روی برفا
 
چه می سوزونه گاهی قلبو زهر تلخ بعضی حرفا
 
خیلی سخته اون کسی که اومد کردت دیوونه
 
هوساش وقتی تموم شد دیگه پیشت نمونه
  
خیلی سخته اون کسی که می گفت : واسه چشمات میمیره
 
بره و دیگه سراغی از چشمات نگیره
 
خیلی سخته تا یه روز حرفای اون باورت شه
 
نکنه یه روز ندامت حرف تلخ اخرش شه
 
خیلی سخته که یه روز عزیزی عازم سفر شه
 
تازه فردای همون روز دوست عاشقش با خبر شه
 
خیلی سخته بی بهونه میوه های کال و چیدن
 
به خدا کم غصه ای نیست جون تو،تو رو ندیدن
 
خیلی سخته!!!
 
 
دوست دارم همونی که.....!!!

در من غم بیهودگی ها می زند موج
در تو غرورری از توان من فزونتر
در من نیازی می کشد پیوسته ، فریاد
در تو گریزی می گشاید هر زمان پر
 
 
 
دوست دارم!!!
 
 
 

اگر شما به پشت سرتان نگاهی بیاندازید
تمام چیزی که خواهید دید  علامت هایی از افرادی هستند
که روزی پاهایشان این راه را درنوردیده است .
ای مسافر  راهی وجود ندارد
راه با راه رفتن ساخته می شود
 
 
 
 
به زودی یهت یه چیری خواهم گفت!!!!!!!!!
 
دوست دارم!!!