دیوونهء نگات شدم
عاشق خندهات شدم
شونه برای گریه هات
من خاک زیر پات شدم
تو اون فرشتهء خدا
که اومدی قصه ها
اون که از اولین نگاه
عشقو با من کرد آشنا
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشهنرو  نگو نمیشه
بمون  واسه همیشه
نگو که شاید باید جداشیم
نگو نمیشه منو تو ما شیم
نگو که شاید قسمت همین بود
که با سکوت شب آشنا شیم
نگو شکستی عهدی که بستی
به اون خدایی که میپرستی
نگو که تنها گل بهارم فقط تو بودی فقط تو هستی
نرو نگو نمیشه
بمون واسه همیشه
 نگو نمیشه  نرو
بمون واسه همیشه
نگو که شاید باید جداشیم
نگو نمیشه منو تو ما شیم
نگو که شاید قسمت همین بود
که با سکوت شب آشنا شیم
نگو شکستی عهدی که بستی
به اون خدایی که میپرستی
نگو که تنها گل بهارم فقط تو بودی فقط تو هستی
نرو نگو نمیشه
بمون واسه همیشه
 نگو نمیشه  نروووو
بمون واسه همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdis یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

agha esme in ahango nadarid vase download mikham
lotfan bem esmesho email konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد